Närhälsan Kärra vårdcentral, Hisings Kärra

Närhälsan Kärra vårdcentral

, Kärra

Lillekärr Södra 51, 425 31, Hisings Kärra, 42531 Hisings Kärra

VACCINATION COVID-19 Vi vaccinerar dig som är 80+ med påfyllnadsdos mot covid-19. Välkommen att boka din tid via 1177 eller ring oss. Läs mer på Folkhälsomyndighetens hemsida om rekommendationer. GLAD PÅSK! / Önskar all personal på Kärra vårdcentral Nu kan du se dina kallelser direkt i mobilen. Logga in på 1177.se, gå till inställningar och välj att i första hand få din information digitalt samt godkänn avisering och delning.

På Kärra vårdcentral tar vi emot människor i alla åldrar. Vi erbjuder dig ett gott bemötande och ett professionellt omhändertagande. Förutom distriktsläkare har vi tillgång till reumatolog. Vi samarbetar med Kungälvs sjukhus vad gäller övrig specialistvård. Vi har specialmottagningar för livsstilsfrågor, kost, depression, ångest, astma,KOL, hjärtsvikt, högt blodtryck, demens, diabetes och inkontinens. Vi erbjuder medicinsk rådgivning, små kirurgiska ingrepp, vaccinationer, samtal, kostrådgivning, intyg och hälsoundersökningar. Vi erbjuder kontakt med kurator, sjukgymnast och psykolog. På vårdcentralen finns barnavårdcentral, vi har ett hälsorum där du bl a kan mäta ditt blodtryck och inhämta info om olika hälsoaktiviteter. Verksamhetschef Szerenke Banyai tel 0703-234887. Vi har öppet mån-tors 7.30-19 och fredag 8-17. På Närhälsan Hisingen jourcentral tar vi hand om dig som behöver omedelbar hjälp kvällar och helger. Virvelvindsgatan 8A, öppet 17-22 mån- fre, lör-sön 10-16.

Informationen uppdaterades 07:20 - 27 mar, 2024

Här kan du se omdömen som Närhälsan Kärra vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Drop-in-tider

Laboratoriet

Provtagningsverksamhet, öppen vård, Kuratorsverksamhet, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Dietistverksamhet, Vårdcentral (BT), Hypertonimottagning, primärvård, Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19, Medicinsk fotvård