Beroendemottagning Hisingen, Göteborg

Om Beroendemottagning Hisingen, Göteborg

Beroendemottagning Hisingen vänder sig till vuxna personer boende på Hisingen med missbruk/beroende av alkohol, läkemedel och narkotika med en samtidig en psykiatrisk problematik som kräver specialistinsatser.
Mottagningen erbjuder utredning, bedömning, återfallsprevention, samtalsbehandling och samtalsstöd på olika nivåer, medicinsk och psykiatrisk behandling, läkemedelsnedtrappning samt anhörigstöd.
Vi erbjuder även provtagning av Hep-C och HIV.

Gamla Tuvevägen 15B, 417 05, Göteborg - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag 08:30 - 11:30