BUP-mottagning Hisingen, Göteborg

Om BUP-mottagning Hisingen, Göteborg

Mottagningen bedriver en allmän barn- och ungdomspsykiatrisk verksamhet. Vi har en helhetssyn där vi beaktar barns och ungdomars hela livssituation, familj, skola och fritid. I teamet strävar vi efter att kunna erbjuda en så bred kompetens som möjligt, för att i möjligaste mån kunna tillgodose barns och ungdomars olika behov. Vi samarbetar i stor utsträckning med främst skolor, socialtjänst och vuxenpsykiatrin i vårt distrikt. Vårt upptagningsområde är Hisingen.

Gamla Tuvevägen 15 B, 417 05, Göteborg, Plan 2 - visa på karta