BVC Capio Läkarhus Kvillebäcken, Hisingen

Om BVC Capio Läkarhus Kvillebäcken, Hisingen

Vi har funnits på Hisingen sedan 2002 och tagit emot många nöjda patienter från hela Göteborg.
Här får du trygg och professionell vård under generösa öppettider.

Här finns specialister inom allmänmedicin, barnläkare, BVC, distriktssköterska, mottagning för dig med diabetes, astma eller KOL och psykolog. Vi erbjuder också vaccinationer och hälsokontroller.

Du kan komma på drop-in eller boka tid via web eller telefon.

Välkommen!

Borstbindaregatan 6, 417 22, Göteborg - visa på karta