Närhälsan Bjurslätt vårdcentral, Hisingen Göteborg

Om Närhälsan Bjurslätt vårdcentral, Hisingen Göteborg

Vi på Närhälsan Bjurslätts vårdcentral tar emot människor i alla åldrar. Våra ledord är bra tillgänglighet, förstklassig sjukvård, gott omhändertagande och nöjda patienter. Vi har drop-in-mottagning utan tidsbeställning mån-fre
kl 08.00-10.00

Hisingsakuten har öppet vardagar kl 17.00 - 22.00 samt lördag, söndag och helgdag kl 10.00 - 16.00.

Lista dig hos Närhälsan Bjurslätt vårdcentral, Hisingen Göteborg

Bjurslätts Torg 6, 417 26, Göteborg - visa på karta
Drop-in

Närhälsan Bjurslätt vårdcentral, Hisingen Göteborg

18:04 - 17 apr, 2019 skrev:

En mycket bra vårdcentral. Och det känns som personalen är både professionella och effektiva

15:21 - 04 okt, 2018 skrev:

Liten, trevlig vårdcentral med fantastisk personal! Tveka inte att kontakta dem för förstklassig vård!

10:14 - 10 nov, 2017 skrev:

Man blir omhändertagen på Bjurslätts vårdcentral tycker både min man och jag.