Capio Vårdcentral Kvillebäcken, Hisingen

Capio Vårdcentral Kvillebäcken

, Kvillebäcken

Borstbindaregatan 6, 417 22, Göteborg, 41722 Hisingen

From 1 april 2024 har regionstyrelsen i VGR beslutat att ändra patientavgifterna inom sjukvården. För mer information kan du läsa på VGR´s sida om patientavgifter. ------------------------------------------------ Vi övergår nu till mer digitala utskick för både kallelser och när de gäller återkoppling. Du som patient får då ett SMS med en länk från oss när vi har information till dig. Inloggning sker med Mobilt Bank ID.

Du kan boka tid via vår telefon, vår digitala chatt som du når via vår hemsida eller via e-tjänster på 1177.se. Öppettider för provtagning : Måndag kl. 8.00-14.00 Tisdag- Torsdag kl. 7.45-14.00 Fredagar (samt dag före helgdag) kl. 7.45-13.00 OBS! Stängt mellan 9.30 - 10.00. För vård kvällar och helger hänvisar vi till : Alléjouren Södra Allégatan 6, 413 01 Göteborg Öppettider/drop-in eller digitalbokning Vardagar kl. 17.00-22.00 Helger kl. 10.00-16.00 Röda dagar kl. 10.00-16.00 https://capio.se/hitta-mottagning/primarvard/jourmottagningar/allejouren/ ------------------------------------- Hisingens Jourcentral Virvelvindsgatan 8A, 417 09 Göteborg Öppettider/drop-in: Vardagar kl. 17.00-22.00 Helger kl. 10.00-16.00 Röda dagar kl. 10.00-16.00

Informationen uppdaterades 11:29 - 25 mar, 2024

6 mar, 2024

Fruktansvärt bemötande av personal och läkare. Hinner inte fråga något då de är så stressade och otrevliga. Har aldrig fått en ordentlig hjälp när jag varit där. Jag får lista om mig. Rekommenderas inte!!

19 dec, 2023

Fruktansvärt! Bara att kolla recensioner från seriösa sidor. Hjärtlösa läkare.

8 jul, 2021

2 jan, 2020

Fick vänta lääänge innan jag fick en tid. De har möjlighet att boka tid på telefon efter 8, ringer du 8.30 så är alla telefontider tagna och du kan inte prata med någon

22 nov, 2019

Snabb hjälp och trevlig, bemötande och professionell personal. Rekommenderas att besöka Capio Kvillebäcken. De är grymma!

Här kan du se omdömen som Capio Vårdcentral Kvillebäcken har fått i Nationella Patientenkäten.

Tisdag - Fredag:07:45 - 17:00

Besökstider

Allmänmedicin, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT), Vaccination mot covid-19