Capio Vårdcentral Lundby, Lundby

Capio Vårdcentral Lundby

, Kvillebäcken

Wieselgrensplatsen 19, 417 39, Göteborg, 41739 Lundby

Jourcentral kvällar & helger: Från 1/1 hänvisas du som patient till : Hisingens Jourcentral Virvelvindsgatan 8A, 417 09 Göteborg Öppettider/drop-in: Vardagar kl. 17.00-22.00 Helger kl. 10.00-16.00 Röda dagar kl. 10.00-16.00

Våra läkare är specialister i allmänmedicin eller ST-läkare. Hos våra sjuksköterskor och distriktssköterskor kan du få hjälp med såromläggning, ta bort stygn, rökavvänjning, hjälpmedelsförskrivning, injektioner och blodtrycksmätning. På vårt laboratorium kan du ta prover inför eller efter besök hos våra läkare, och om du har remiss kan du även ta prover inför besök på andra enheter.

Informationen uppdaterades 06:55 - 8 jan, 2024

8 mar, 2024

Svårt att få tid ! De kan inte ta hand om sina patienter! Inga läkartider

16 feb, 2017

Det är omöjligt att få tid. Man känner sig hopplös med den här Vårdcentralen. Försöker få akut tid snart i en vecka utan lyckas. Ring klockan 8:00 för att boka akut tid säger de hela tiden. När man ringer prick klockan 8:00 så säger dem att det inte finns några tider kvar. Skit snack!!! När har folk hunnit ringa och boka alla tider? Just nu är jag mycket arg och samtidig ledsen. Har ingen förtroende för dem längre.

29 jun, 2016

Fantastisk upplevelse av både fungerande och professionell vård! Från första mötet - läkarundersökning, till planerad och genomförd operation med efterföljande vård - så har verkligen ALL personal varit professionella och väldigt kompetenta. Första gången jag har upplevt ett flöde i hela processen, vilket har underlättat för mig som patient, och som gav mig trygghet och förtroende. Rekommenderar varmt Capio Lundby Sjukhus och dess personal! // 2016-06-27

Här kan du se omdömen som Capio Vårdcentral Lundby har fått i Nationella Patientenkäten.

Vaccination mot covid-19, Vårdcentral (BT), Allmänmedicin, Provtagningsverksamhet, öppen vård