Kungsmarkens vårdcentral, Karlskrona

Om Kungsmarkens vårdcentral, Karlskrona

0455-61 94 00

Välkommen till Precare, ett privat vårdbolag som driver Kungsmarkens vårdcentral och Tvings läkarmottagning i Karlskrona. Hos oss gäller samma avgifter vid besök som hos landstingsdrivna vårdcentraler och har du frikort gäller detta även hos oss. Läs mer om oss på vår webbplats.

Lista dig hos Kungsmarkens vårdcentral, Karlskrona

0455-61 94 00
Kungsmarksplan 3 - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Kungsmarkens vårdcentral, Karlskrona

4,3

19:32 - 26 jun, 2019 skrev:

Läkare jag har John Blivik ,är så förstående ,och lyssnar på mig ,fantastisk Läkare ,och mottagandet i receptionen ,och alla sjuksystrar ,väldigt trevliga ,bra personal

13:06 - 08 mar, 2019 skrev:

Jag tycker mycket om Kungsmarkens Vårdcentral ,väldigt trevlig personal och läkare ,och min läkare John Blivik ,Har hjälpt mig mycket genom allt ,och min svåra sorg jag gick igenom ,han är Guld värd för mig ,utan honom hade jag inte mått så bra i dag

09:32 - 05 nov, 2017