Sankt Eriksgatan 47, Stockholm

Tandblekning

Tandläkarundersökning

Bettskena

Videomöte med tandläkare - Folktandvården Online

Kostnadsfritt för barn och unga under 24 år, samt för vuxna med frisktandvårdsavtal. Övriga patienter: 400 kr.

Tandimplantat

Rotfyllning

Frisktandvård

Välkommen till Folktandvården Fridhemsplan!

På Folktandvården Fridhemsplan hjälper våra duktiga och kompetenta tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor dig med allt ifrån enklare till mer omfattande behandlingar. Boka din tid redan idag!

Detta hjälper vi dig med på Folktandvården Fridhemsplan

Hos oss kan du känna dig trygg med att få den hjälp du behöver. Vi erbjuder bland annat:

• Tandblekning
  • Rotfyllning
  • Bettskena
  • Tandimplantat
  • Frisktandvård
  • Regelbundna undersökningar
  • Tandstensborttagning

Är du i behov av frisktandvård? Vi hjälper dig!

På Folktandvården Fridhemsplan får du regelbunden tandvård till fast pris - för en friskare munhälsa. Det innebär bland annat att du får förebyggande tandvård, ett individanpassat tandvårdsprogram och regelbundna undersökningar.

Hitta till Folktandvården Fridhemsplan

Du hittar oss i Västermalmsgallerian på Kungsholmen, men vi har egen ingång från S:t Eriksgatan som är tydligt skyltad. Hiss finns. Vi sitter på våning 5, i samma lokaler som akuttandvården.

Du kan enkelt ta dig till oss med flera tunnelbane- och busslinjer. Parkeringshus finns i närheten.

Varmt välkommen att boka din tid hos oss på Folktandvården Fridhemsplan redan idag!

Informationen uppdaterades 16:15 - 6 mar, 2024

30 jan, 2024

Jag är tacksam till tandläkare Lazar Dimovski för utförande av komplicerad operation som innefattar borttagning av gammal tandbro samt utdragning av visdomstand. Operationen gick bra tack vare hans yrkesskicklighet, lyhördhet och omtanke.

Måndag - Onsdag:07:00 - 19:00
Torsdag - Fredag:07:00 - 17:00