Folktandvården Akuten

Om Folktandvården Akuten

Har du ont och behöver akut hjälp? Välkommen till oss på kliniken för akut tandvård på Fleminggatan 48 (intill Västermalmsgallerian).

Hit kommer du när du behöver akut hjälp med dina tänder och inte kan få en tid snabbt nog på din vanliga klinik, eller den har stängt. Boka tid online eller kom direkt till oss, "drop-in", på  Folktandvården Akuten.

Om du eller ditt barn råkar ut för en tandolycka på natten när ingen tandläkare har öppet ska du ringa Sjukvårdsrådgivningen på telefon 1177.

Fleminggatan 48, - visa på karta
Drop-in