Sankt Göransgatan 126, Stockholm

Urininkontinens

Klimakteriebesvär

Hormonrubbningar

Välkommen till GynStockholm!

På Sankt Göransgatan 126 hittar du GynStockholms nyaste mottagning! Vår verksamhet omfattar både gynekologmottagning och kirurgi och vi har flera mottagningar i Stockholm. GynStockholm startade redan 1998 och är idag en av de största aktörerna inom gynekologi i Norden.

GynStockholm arbetar på uppdrag av Stockholms läns landsting. Därmed gäller vanlig patientavgift på 275 kr/besök samt frikort. Du måste visa upp giltig legitimation vid ditt besök hos oss.

Våra gynekologer kan bland annat hjälpa dig med:

• Preventivmedel

• Mensstörningar

• Inkontinens

• Framfall (prolaps)

• Smärttillstånd i underlivet

• Klimakteriebesvär

• Sjukdomar i livmoder och äggstockar

• Ultraljud

• Utredning och behandling av cellförändringar

Gynekologiska operationer

GynStockholm har även kirurgisk verksamhet och erbjuder gynekologiska operationer. Ingreppen utförs av våra gynekologer på vår operationsavdelning, oftast under dagkirurgi, det vill säga att du kan lämna sjukhuset samma dag.

Varmt välkommen till GynStockholm Stadshagsgården!

Informationen uppdaterades 13:50 - 6 feb, 2024

12 apr, 2024

Gyn Ayesha är mycket bra och mycket trevligt och omhändertagande .

20 feb, 2024

Träffade Ayesha Lilja. Mycket bra omhändertagande.

17 nov, 2023

Besökte igår den 2023-11-16 den bästa gynekologen i Stockholm Tack 🙏🏽 Receptionen var mycket trevligt och hjälpsam❤️

2 mar, 2023

jätte otrevlig personal i receptionen kan inte tro att dem får jobba kvar på en plats som berör kvinnors intima och väldigt känsliga problem...hela väntrummet fick höra mina intima skador ..totalt emot deras fina skrivande på webben om sekretess och allt det där.....sen läkarna är väldigt narcistiska och låter patienten knappt ställa en fråga ...vissa väldigt sura ...jag förstår inte att dem sitter och jobbar med kvinnorelaterade åkommor och intimvård....jätte trist...

22 feb, 2023

Hårdhänt, stressad, otrevlig, obehaglig och nonchalant manlig gynekolog. Min upplevelse var hemsk. Valde att inte besöka mottagningen igen.

Fråga ställd 10:37 - 4 feb, 2020

Hej! jag har bokat en tid den 18: februari men tyvärr kommer inte ihåg tiden.Skulle ni kunna hjälpa mig med det

GynStockholm Stadshagsgården svarar:

Hej Adriana! Vi skickar ut en påminnelse via sms 2 dagar innan besök, med dag tid och adress. Är du osäker vänligen ring oss på 08-12075500, välj tidsbokning (alla patientärenden går via tidsbokningen). Eller kontakta oss via 1177. Med vänlig hälsning GynStockholm/ Cevita care ab

Fråga ställd 14:27 - 25 jan, 2020

Hej jag undrar om dr Marin Floreca finns hos er jag har årvis hormon behandling hos honom samt mini operation. Nu har jag blod i mitt urin och sk ta en teststicka själv. Jag behöver en gångomgång av hormonbehanlingen igen och har frågor om inkontinensen med.

GynStockholm Stadshagsgården svarar:

Hej Maj! Tack för din fråga! Ja, Dr Marin Florica arbetar hos oss. Vänligen ring oss på 08-12075500, välj Stadshagsgården och tidsbokning. Med vänlig hälsning Gynstcokholm /cevirta care ab.

Fråga ställd 10:56 - 25 jan, 2020

Hej! Jag vill bra dubbelkolla att jag är bokad hos Hilde Lövqvist den 1/4 kl. 13.00. Skulle få bekräftelse via sms om bokningen men har inte mottagit något sms. Som sagt, vill vara säker att allt är ok.

GynStockholm Stadshagsgården svarar:

Hej Ann! Tack för ditt fråga! Tyvärr får vi inte hantera enskilda patientärenden via frågeformulär/mejl. Följande alternativ: 1. Ring oss på 08-12075500, välj tidsbokning. Vi använder oss av flexitid, vilket innebär att vi ringer patienter mellan 07:30-15:30. Vi har varje dag beroende på personalstyrka 100-300 samtal, som kan bokas upp av patienter från att telefon-växeln öppnar 07:00 varje vardag, och därefter ringer vi upp som sagt mellan 07:30-15:30. Vi rekommenderar att man ringer så tidigt som möjligt efter 07:00. 2. Du kan också logga in på 1177 mina sidor. Lägg till gynstockholm (ett ord) som mottagning, och ansöka om kontakt via 1177. Du är då inloggad med någon form av bank-id och vi får då hantera ditt ärende som patient. Om vi vid bokningen fått ditt mobilnummer ska en påminnelse via sms skickas ut 2 dagar innan besöket. Med dag, tid och adress. Med vänlig hälsning Gynstockholm / Cevita care ab

Fråga ställd 12:38 - 24 jan, 2020

Har begärt recept förnyat Tibecina - har slut och behöver nya snarast. Kan dr Etzler ringa upp mig? 072 2201849

GynStockholm Stadshagsgården svarar:

Hej Maria! Tack för din fråga! Tyvärr får vi inte hantera enskilda patientärenden via frågeformulär/mejl. Följande alternativ: 1. Ring oss på 08-12075500, välj tidsbokning/receptförnyelse. Vi använder oss av flexitid, vilket innebär att vi ringer patienter mellan 07:30-15:30. Vi har varje dag beroende på personalstyrka 100-300 samtal, som kan bokas upp av patienter från att telefon-växeln öppnar 07:00 varje vardag, och därefter ringer vi upp som sagt mellan 07:30-15:30. Vi rekommenderar att man ringer så tidigt som möjligt efter 07:00. 2. Du kan också logga in på 1177 mina sidor. Lägg till gynstockholm (ett ord) som mottagning, och ansöka om receptförnyelse via 1177. Du är då inloggad med någon form av bank-id och vi får då hantera ditt ärende som patient. Med vänlig hälsning Gynstocholm/ Cevita care ab