Sankt Eriksgatan 29, Stockholm

Kiropraktik af Agnes

Centralt på Kungsholmen ligger Kiropraktik af Agnes som drivs av Agnes Feldötö. På vår mottagning kan du få hjälp med besvär från muskler, leder och nerver. Vi har också specialkompetens när det gäller att hjälpa gravida både under graviditeten och tiden efter graviditeten, och barn.

Att besöka en kiropraktor

Hos en kiropraktor kan du få hjälp med en rad olika besvär. När du kommer till oss får du berätta om dina besvär och vi undersöker dig. Efter det ger vi individanpassad behandling, som till exempel kan bestå av ledjusteringar, massage, triggerpunktsterapi och smärtpunktsterapi med akupunkturnålar. En viktig del i behandlingen är också att vi ger råd kring övningar och din hälsa som helhet.

Exempel på vad du kan få hjälp med

• Ryggont
  • Nacksmärtor
  • Huvudvärk
  • Höftbesvär
  • Smärtor i axlar, armbågar och knän
  • Olika smärttillstånd vid graviditet
  • Mammamageträning

Kiropraktik för gravida och barn

Att söka hjälp när man är gravid eller att ta sitt barn till en kiropraktor kan medföra en oro. Hos Kiropraktik af Agnes har vi lång erfarenhet och specialistkunskaper när det gäller att hjälpa både gravida och barn, och det är viktigt för oss att man ska veta att man kan få hjälp. Vi jobbar med skonsamma metoder och är mycket lyhörda inför våra patienter.

Hjälp efter graviditeten

Agnes är certifierad mammamagetränare och kan därför även ge stöd till dig som vill få hjälp med att återfå din funktion i mage och bål efter en graviditet. Du kan även få hjälp med ditt knip och hitta övningar som passar där du är just nu.

Om Kiropraktik af Agnes

Agnes utbildade sig till kiropraktor på Anglo-European College of Chiropractic och är legitimerad kiropraktor. Med över tio års erfarenhet har hon arbetat inom primärvård, privatvård och inom specialistvården med kronisk värk. Hon har även en vidareutbildning inom behandling för gravida och barn.

Vi önskar dig varmt välkommen till Kiropraktik af Agnes!

Informationen uppdaterades 14:16 - 27 jan, 2023

28 dec, 2020

Fick fantastisk hjälp under och efter min graviditet! Agnes är otroligt duktig och en riktig pärla! Rekommenderar verkligen alla att gå till henne! Hon gjorde enorm skillnad för mig och fick många bra tips och stor förståelse för mina problem.

Fråga ställd 13:47 - 6 aug, 2019

Är gravid vecka 25 och har akut ont och skulle behöva tid så fort som möjligt. Gäller högkostadsskyddet?

Kiropraktik af Agnes svarar:

Hej! Har tyvärr inte landstingsval. Hälsningar Kiropraktik af Agnes