Kaplansbacken 10, Stockholm

Bra Balans Stockholm

Vi på Bra Balans jobbar aktivt med att förbättra företagshälsan i Sverige. Vi ser till helheten hos varje individ och jobbar proaktivt med kost och träning för att förbättra hälsa och livskvalitet!

Fördelar med aktiv företagshälsovård

Med en aktiv företagshälsovård kan man förebygga skador, stress och ohälsa. Genom att erbjuda årliga hälsokontroller förbättras möjligheten att upprätthålla en god hälsa och hålla nere sjukskrivningarna.

Det här erbjuder vi

Bra Balans erbjuder komplett företagshälsovård och kan bland annat hjälpa er med:

• Hälsoundersökningar
  • Rådgivning kring kost och motion
  • Samtalsterapi
  • Coaching
  • Rehabilitering
  • Förebyggande arbete
  • Läkarbesök med kort väntetid

Verksamhet runt om i Sverige

Vi på Bra Balans är verksamma på 18 orter runt om i landet. Våra två mottagningar hittar ni i Stockholm och Göteborg.

Välkommen till oss på Bra Balans Företagshälsa!

Informationen uppdaterades 14:38 - 25 nov, 2022

14 maj, 2020

13 maj, 2020

13 maj, 2020

12 maj, 2020

12 maj, 2020

Bra bemötande o bra info.

Fråga ställd 16:11 - 31 okt, 2019

Hej. Vi är intresserade av Företagshälsovård och vill höra vad det kostar och hur det fungerar hos Er?

Bra Balans Stockholm svarar:

Hej Mia, Tack för visat intresse! Vi erbjuder två olika lösningar gällande företagshälsovård, det ena alternativet är utan årsavgifter och innebär regelbundna hälsoundersökningar, samt tillgång till övriga tjänster hos oss. Det andra alternativet är med årsavgift och innebär att ni endast nyttjar tjänster vid behov. För mer information om upplägg och kostnader, kontakta oss gärna på 08-661 62 00, alternativt info@brabalans.se så berättar vi mer. Hälsningar, Tom

Fråga ställd 08:15 - 4 sep, 2019

Hej, Önskar en årlig hälsokontroll. Vad kostar detta? Jag är 61 år. Måste jag inneha en särskilt kort? mvh Andrew

Bra Balans Stockholm svarar:

Hej Andrew! Tack för förfrågan. Våra kunder kommer vanligtvis från företag, är du ansluten till något företag. Hälsningar Gunnar