Fleminggatan 15 bv, Stockholm

Ryggskott

Nackspärr

Artrosskola

Patientavgiften är 0 kr

Välkommen till Västermalms Kiropraktik!

Kollegorna Martin Carlson och Maria Carnholm startade Västermalms Kiropraktik i augusti 2005. På Västermalms Kiropraktik är patienter i alla åldrar välkomna.

Hos oss hittar du fyra legitimerade kiropraktorer, en certifierad massör, en diplomerad akupunktör och en diplomerad samtalsterapeut.

Våra kiropraktorer kan hjälpa dig med alla typer av kiropraktiska problem och målet med behandlingen är att återställa normal ledfunktion samt att reducera smärtan, främja generell hälsa och öka livskvaliteten.

Olika kiropraktiska tekniker

Vi på Västermalms kiropraktik använder oss av olika kiropraktiska tekniker för att ge dig som patient möjlighet att få en anpassad behandling utifrån dina behov och önskemål.

Vår certifierade massör erbjuder klassisk massage och tips på stretch och träningsövningar. Och hos vår samtalsterapeut kan du få hjälp med stressrelaterade problemställningar som till exempel att bearbeta stress efter en traumatisk händelse.

Akuttider för kiropraktik

Vi kan ofta ta emot akuta besök samma dag, kontakta oss så bokar vi en tid!

Egen webbshop

Vi har en egen webbshop där du bland annat kan beställa hem träningsredskap, ortoser och tryckavlastningar. Till webbshopen >

Informationen uppdaterades 16:32 - 15 mar, 2023

Åsa Dahllöf

Silvana Bacco

Anita Larsson

19 jan, 2023

Riktigt bra bemötande och kunnig personal

17 jul, 2019

Jag har gått hos Mya i ett par år för min tidigare opererade rygg och nu för min artros i knät.Hon är min räddare i nöden.Kan varmt rekommendera kliniken till andra.

3 maj, 2019

Har gått hos Maria C. i ca 10 år och skickade min dotter, man och flera bekanta till henne. Alla har varit jätte nöjda. Nuförtiden behöver jag gå 1 max 2 ggr per år och med hennes övningar håller jag mig i balans. Bättre vård behövs inte.

20 mar, 2019

Jag har fått behandling av Mya vid många tillfällen de senaste 7 åren. Hon har hjälpt mig med ryggproblem, min ischias, nackspärr, knäproblem med mera. Förutom själva behandlingen får jag också alltid goda råd för hur jag ska träna för att undvika att skidor uppstår igen. Trevlig och fin klinik centralt i stan i övrigt.

19 mar, 2019

Fråga ställd 11:41 - 13 jan, 2019

Hur avbokar jag en tid?

Västermalms Kiropraktik svarar:

Hej Ann. Du avbokar din tid på telefon 08-6517730 eller så kan du skicka ett mail till oss på kontaktaoss@vastermalmskiropraktik.se Med vänlig hälsning Martin Carlson

Fråga ställd 19:40 - 12 nov, 2016

Hej, Är ni landstingsknutna? Gäller frikortet?

Västermalms Kiropraktik svarar:

Hej Caroline, Vi är inte landstingsanslutna så högkostnadskort och frikort gäller inte. Vänliga hälsningar Maria Carnholm, Västermalms Kiropraktik AB

Lunchstängt kl 12:00-13:00
Telefontid vardagar kl 7-19