Arbetargatan 31, Stockholm

AudioNova Kungsholmen

Välkommen till AudioNova Kungsholmen – Din Hörselspecialist!

AudioNova Kungsholmen är en hörselmottagning som ligger på Arbetargatan 31 på Kungsholmen i Stockholm. Vi finns på bekvämt avstånd till Fridhemsplan och du tar dig enkelt hit med tunnelbana eller buss.

I februari 2020 bytte vi namn från Hörbart Stockholm till AudioNova Kungsholmen. Det är fortfarande samma kunniga personal som erbjuder dig samma höga service som innan namnbytet!

Vad vi på AudioNova Kungsholmen kan hjälpa dig med

På AudioNova Kungsholmen hjälper våra erfarna audionomer dig med hörseltest och utprovning av hörapparater och hörselskydd. Du kan också få hjälp med service och justering av hörapparater, samt arbetsplatsanpassningar. Vi på AudioNova Kungsholmen vet att alla individer har unika förutsättningar, behov och önskemål, och därför gör vi alltid vårt yttersta för att hitta den bästa lösningen för just dig.

Du behöver ingen remiss för att komma till oss på AudioNova Kungsholmen!

Avtal inom vårdval primär hörselrehabilitering

AudioNova Kungsholmen är en hörselklinik som är auktoriserad av Region Stockholm inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att du som är över 18 år med lätt till måttlig hörselnedsättning kan få hjälp med behovsbedömning, förskrivning av hörselhjälpmedel, service samt viktig information kring hörselnedsättningen hos oss.

Hörseltest online på audionova.se

Hur står det till med din hörsel? På AudioNovas hemsida kan du göra ett hörseltest online. Under testet får du lyssna på några ljud och sedan besvara ett antal frågor. Testet tar bara några minuter och du får ditt resultat med en gång.

Få hjälp med din hörsel hos AudioNova Kungsholmen!

Informationen uppdaterades 13:57 - 12 sep, 2023

12 sep, 2017

26 mar, 2017

22 jan, 2017

Första gången jag kom till Hörbart - vilken skillnad från tidigare audionomer. Framförallt den tekniska biten. Att få hjälpmedel som fungerar klockrent med mina hörapparater. Finjusteringar och anpassning efter mig som användare. Numer ett nöje att använda mobil och data. Att titta på TV och höra ljudet. Dom ställer alltid upp - ingenting är för svårt.

22 mar, 2016

Jag visste att Hörbart var bra, men ändå blev jag positivt överraskad av hur väl jag blev bemött! Professionellt och vänligt, och jag gillar hur tillgängliga Hörbart är. Kourtiderna är guld värt.

Fråga ställd 09:27 - 12 sep, 2017

Varför kan jag inte hitta telefon-tiderna på er hemsida? Hans Kjellman

AudioNova Kungsholmen svarar:

Hej Hans, Tack för din fråga. Våra jourtider hittar du under rubriken "Öppettider" på vår hemsida www.hörbart.se. Välkommen! Med vänlig hälsning/ Kristin, administratör Hörbart Stockholm AB 08-720 14 00 www.hörbart.se

Fråga ställd 09:26 - 12 sep, 2017

Varför kan jag inte hitta dropin-tiderna på er hemsida? Hans Kjellman

AudioNova Kungsholmen svarar:

Hej Hans, Tack för din fråga. Våra jourtider hittar du under rubriken "Öppettider". Välkommen! Med vänlig hälsning/ Kristin, administratör Hörbart Stockholm AB 08-720 14 00 www.hörbart.se

Fråga ställd 13:43 - 24 maj, 2016

Hej! Har ni en apparat man kan ställa på bordet och få förstärkning till sina hörsnäckor?

AudioNova Kungsholmen svarar:

Hej Ann-Cristin. Det korta svaret är att ja, det har vi. För att få det längre svaret på frågan hur fungerar det och vad finns det för möjligheter till finansiering rekommenderar vi att du bokar ett kostadsfritt besök hos oss. Vänligen Ronnie Lindroth på Hörbart.

Fråga ställd 08:09 - 13 apr, 2016

Har ni fortfarande droppinför service?

AudioNova Kungsholmen svarar:

Hej, Det har vi, titta gärna på vår hemsida för mer information om vilka tider och dagar som gäller på Kungsholmen respektive i Nynäshamn http://horbart.se/hitta-hit/ Vänligen Hörbart / Ronnie Lindroth

Fråga ställd 18:04 - 18 maj, 2015

Hej! Har ni ingen dropp in längre? Marie Magnusson

AudioNova Kungsholmen svarar:

Hej Marie! Jodå, visst har vi det. Jourtider för enklare/akutare serviceåtgärder har vi på följande dagar och tider: Tisdagar 16-17 • Onsdagar 11-12 • Torsdagar 13:30-14:30 Mvh Magnus på Hörbart