Kronobergsgatan 43, Stockholm

Oral Care Västermalm

Välkommen till Oral Care Västermalm - din tandläkare på Kungsholmen!

Oral Care Västermalm gick tidigare under namnet Västermalmskliniken och blev en del av Oral Cares tandvårdskedja i mars 2019.

Hos oss hittar du ett professionellt tandvårdsteam med tandläkare och tandhygienist som gärna och omsorgsfullt tar hand om dina tänder. Vi utför all slags tandvård och använder oss av moderna material och utrustning.

Vi hjälper även dig som lider av tandvårdsrädsla!

Vi erbjuder till exempel:

• Rotfyllningar
  • Kronor/broar
  • Implantat
  • Bettskenor

Varmt välkommen till oss på Oral Care Västermalm!

Informationen uppdaterades 15:30 - 20 nov, 2023

Karolin Ghazarian

Lena Yantchenkova

Nour Issaky

Lina Arngolts

Roua Bahi

Katarina Tococari

27 sep, 2023

Toppen rakt igenom! Avstått besök några år utifrån otrevlig upplevelse hos folktandvården, nu proffsigt och vänligt bemött av Nour - tack!

16 maj, 2023

Full pott! Så trevligt proffesionellt och kunnigt bemötande. Tack Lina för en så säker behandling och tack receptionen för varmt mottagande. Bästa mottagningen i Stockholm

14 mar, 2023

Nour Issaky är Tandläkaren jag verkligen vill rekommendera, Noggrann , lyhörd och mycket kunnig inom sitt område! Även övrig personal är mycket vänliga och proffsiga på oral Care Västermalm ! Känner mig alltid sedd och nöjd när jag varit där ! Bästa kliniken i Stockholm.

19 okt, 2021

Undersökningar och behandlingar sker i små varma bås. Båda gångerna jag var där kom flera olika personalen in i rummet när jag låg i tandläkarstolen för att säga icke brådskande saker till tandläkaren/tandhygienisten. Det var gränslöst och respektlöst. Det var en trång och stressande miljö. Vid första besöket var tandläkaren som gjorde undersökningen bra både vad gäller vård och bemötande. Vid andra besöket var bemötandet mycket dåligt. När jag informerade kliniken om min dåliga och smärtsamma upplevelse blev jag bortviftad och överkörd. Därför rekommenderar jag ingen att gå till Dental Care.

12 sep, 2020

Gott bemötande och en tandläkare som skulle göra mer nytta som lärare på tandläkarhögskolan i Stockholm. Den yrkesskicklighet och respekt för friska tänder som uppvisas saknas oftast hos yngre tandläkare. En bra tandvårdsupplevelse är den som verkligen ser till att du får dina tänder lagade. Efter två misslyckade försök att rätta till ett besvär med en brygga på andra kliniker bestämde jag mig att komma tillbaka till proffsen på Oral Care Västermalm, efter att ha varit borta i 5 år. Som tur så fanns det samma tandläkare där. Tandläkaren Lena är den tandläkare du ska gå till för en andra bedömning. Hon är trogen sin filosofi att inte skada eller angripa friska tänder i onödan. Hon är helt och hållet ärlig och uppriktig gentemot sina kunder. Det är så jag vill att min tandläkare ska vara. De arbeten hon gjort på mina tänder är av mycket hög kvalitet. Det är till Oral Care Västermalm du ska vända dig till om du vill ha gott bemötande och bättre hållbarhet på dina behandlingar. Tack Lena! Du är den bästa tandläkaren.