Specialistgruppen

Warfvinges väg 26, 4tr, Stockholm - Visa på karta

Logo Specialistgruppen

Kungsholmen, Stockholm

Specialistgruppen är precis som det låter, en mottagning med ett antal specialister inom en rad olika områden.

Här finns naprapat, företagssköterska, läkare, psykolog, hudterapeut, fotterapeut och massör som i team under ett och samma tak arbetar med fokus på en sak… Dig som individ!

Det är vad vi kallar en “Modern anpassad hälsovård”!

Besväras du av exempelvis ryggskott, nackspärr, löparknä, hälsporre, axelbesvär eller ischias kan du med kort varsel få behandling på vår stora moderna klinik som ligger i Stockholm, på västra Kungsholmen vid Stadshagen/Lindhagen.

Företagshälsovård

Vi har även avtal med ett antal företag där vi är ute på plats och behandlar personalen för bl.a. musarm, huvudvärk, ryggont eller nack- och axelbesvär.

Att regelbundet behandla personalen leder ofta till färre sjukskrivningar och därmed minskade kostnader för företaget samt en mer välmående och friskare personal.

I vårt företagskoncept ingår även hälsokontroller och vaccinationer.

Idrottsklubbar

Samarbete med idrottsklubbar är även det en del av vår verksamhet och där kan vi hjälpa till med t ex muskelskador, axelbesvär, hälsporre, löparknä eller fotledsproblem.

Varmt välkommen till Specialistgruppen!

Informationen uppdaterades 19 januari 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Specialistgruppen

Karta - Warfvinges väg 26, 4tr, Stockholm

• Fråga ställd 20:00 01 sep 2016

tar ni remisser

Hej,
    Ja vi tar emot patienter på remiss till naprapatbehandling. Dock har vi inte avtal med Landstinget och således får patienten bekosta besöket själv.
    Mvh Specialistgruppen

• Fråga ställd 16:19 16 feb 2016

Har ni avtal med landstinget - tar remiss på med. fotvård?

Specialistgruppen svarar:

Hej Anneli. Nej tyvärr har vi inget avtal med landstinget för remisser på Specialidtgruppen.
    Mvh Eva Rudtoft Fotterapeut Specialistgruppen

• Fråga ställd 16:34 30 jan 2014

Hej, är ni anslutna till landstinget med tanke på högkostnadskortet?

Hej,
    Nej vi är inte anslutna till Landstinget avseende högkostnadskortet.
    Mvh Arvid