• 0300-13543

Östergatan 11, Kungsbacka - Visa på karta

Logo Östergatans Tandvård

Om Östergatans Tandvård

Välkommen till Östergatans Tandvård!

Du hittar oss mitt i stan i Kungsbacka, med gott om parkering i närområdet och en kort promenad från pendelstationen. I fräscha lokaler erbjuder vi tandvård med förebyggande inriktning för både barn och vuxna och ett varmt bemötande.

Vi erbjuder all typ av tandvård

Hos oss får du hjälp med allt du behöver inom tandvård, till exempel:

• Regelbundna undersökningar
  • Tandhygienistbehandling
  • Lagningar
  • Kronor och broar
  • Estetisk tandvård
  • Tandimplantat
  • Tandblekning
  • Rotfyllningar

Vi har även samarbete med flera specialister och kan skicka remiss vidare vid behov.

Tandvård av högsta kvalitet

Hos oss använder personalen sin samlade kompetens för att erbjuda dig tandvård av hög kvalitet. Kliniken är kvalitetssäkrad enligt Praktikertjänst AB och är ansluten till Försäkringskassan. Vi är också helt digitaliserade och använder oss av den senaste tekniken.

Hos oss kan du känna dig trygg

Vi erbjuder tandvård med omtanke och möter dig med värme. Vi vill att du ska känna dig trygg med oss och den behandling du får.

Varmt välkommen till oss på Östergatans Tandvård!

Informationen uppdaterades 18 april 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Östergatans Tandvård

Tandläkarundersökning hos Östergatans Tandvård i Kungsbacka

Hos Östergatans Tandvård hjälper vi dig med regelbundna undersökningar av dina tänder. Det är viktigt för att förebygga och upptäcka olika b...

Tandimplantat hos Östergatans Tandvård i Kungsbacka

Har du förlorat en eller flera tänder? Då kan tandimplantat vara en bra lösning för dig! Vi på Östergatans Tandvård hjälper dig genom proces...

Kajsa

Tandläkare