3.19
Öppet i morgon från 07:00

Capio Kungsbacka Närakut, Kungsbacka

Tölövägen, entré 1 södra

Capio Kungsbacka Närakut, Kungsbacka

Välkommen till Capio Kungsbacka Närakut På Capio Kungsbacka Närakut möter du engagerade och kompetenta läkare, sjuksköterskor och undersköterskor som erbjuder bästa möjliga vård, varje dag, året runt. Till oss på Capio Kungsbacka Närakut kan du komma varje dag, året runt, utan att behöva boka tid. Här kan vi till exempel hjälpa dig med besvär som: * Infektioner i luftvägarna * Öroninflammation * Halsfluss * Urinvägsinfektion * Sårskador * Allergiska reaktioner Om ditt sjukdomstillstånd kräver utredning, kontinuitet i vård och behandling hänvisar vi dig till din vårdcentral. Detsamma gäller för förlängning av pågående sjukskrivning eller receptförnyelse.

Informationen uppdaterades 17:30 - 15 feb, 2021

3.19 / 5

1 dec, 2020 Lennart L. skrev:

Bedrövligt mottagande av läkare o psykolog skrämmande att såna får jobba som läkare när man mår psykiskt dåligt o mår ännu sämre efter besöket

13 jul, 2019 Kerstin N. skrev:

Trevlig, kunnig, glad och hjälpsam personal. Väldigt bra och vänlig doktor! Fick utskrivet medicin som hade rätt effekt!

14 aug, 2018 Eva B. skrev:

Nästan inga patienter, bra tillgänglighet. Trevlig mottagningssköterska. Mycket dåligt bemötande av läkare, inte alls engagerad, uttråkad, otrevlig, oempatisk. Slarvig undersökning. Både 1177 och 112 hade sagt att jag skulle åka in pga bröstsmärtor. Läkarens attityd var, ”vad gör du här” det var totalt ointresse. Oacceptabelt i modern sjukvård.

2 jun, 2018 Margret skrev:

Väldigt lång väntetid idag 3,5 timme. Det fanns bara en läkare i tjänst. Tyvärr 😢

18 maj, 2018 Anders skrev:

Drop-in-tider