Capio Närakut Kungsbacka

Capio Närakut Kungsbacka

, Kungsbacka

Tölövägen, entré 1 södra, 43480 Kungsbacka

Drop-in, ingen tidsbokning. För info om aktuell väntetid hänvisar vi till vår väntometer på hemsidan, www.capio.se/kungsbacka-narakut - NI SOM SÖKER MED BARN! Vi vill uppmärksamma dig som söker med ditt barn att vi inte har några leksaker i vårt väntrum. Det går givetvis bra att ta med egen leksak till Närakuten

Välkommen till Capio Kungsbacka Närakut På Capio Kungsbacka Närakut möter du engagerade och kompetenta läkare, sjuksköterskor och undersköterskor som erbjuder bästa möjliga vård, varje dag, året runt. Till oss på Capio Kungsbacka Närakut kan du komma varje dag, året runt, utan att behöva boka tid. Här kan vi till exempel hjälpa dig med besvär som: * Infektioner i luftvägarna * Öroninflammation * Halsfluss * Urinvägsinfektion * Sårskador * Allergiska reaktioner Om ditt sjukdomstillstånd kräver utredning, kontinuitet i vård och behandling hänvisar vi dig till din vårdcentral. Detsamma gäller för förlängning av pågående sjukskrivning eller receptförnyelse.

Informationen uppdaterades 14:36 - 5 mar, 2024

2 feb, 2024

Otrevlig personal i kassan som ifrågasatte min smärta. Trevlig ssk och läkare.

12 nov, 2023

Tre timmars väntetid när jag åkte in med min 4-åriga son med förkylningsastma. Vi blir sedan insläppa i ett väntrum av en sjusköterska som inte säger ett ord om vad som händer. Min son behövde även ta en sänka och detta tycker han är obehagligt. Sköterskan tyckte detta var fruktansvärt jobbigt och ojade sig över hur mkt han skrek. Undrar om hon nånsin haft patienter som varit barn tidigare?! Kändes inte heller som att bedömningen av läkaren gav någonting. Oengagerat och onödigt att jag ens åkte dit. Märklig personal som kanske borde jobba lite på sitt bemötande gentemot människor.

28 aug, 2023

Kort väntetid, trevlig och fin personal som tar sig tid att hjälpa.

18 jun, 2023

Nonchalanta i kassan och för få läkare till så många människor som det släpper in. Jag åkte dit pga tungt i att andas, efter tre timmar väntande ute i väntrummet sökte jag mig vidare, visade sig att jag hade svår astma.

23 maj, 2023

Min dotter åker till akuten pga pollenalleri. Skulle få recept utskrivet, läkaren glömmer att skriva ut och dottern får åka tillbaka igen för att missa skoltid för att läkaren slarvade. Hon får alltså sitta i kö igen! När jag som förälder ringer till akuten möts man av en mycket otrevlig kvinna i telefonen som minsann vet hur människor som inte kan andas uppträder (för såpass länge hade hon minsann jobbat där). Det är inte första gången man möts av okompetens i socialt bemötande hos personalen på närakuten. Kompetensutveckling skulle vara bra, i hur man bemöter människor som är sjuka.

Måndag - Söndag:07:00 - 23:59

Drop-in-tider

Måndag - Söndag:07:00 - 23:59

Akutverksamhet med basåtagande i primärvård