Vallda Kyrkbyväg 6, Vallda

Hälsoundersökning

Företagshälsovård

Körkortsmottagning / Alkolås

Välkommen till Prästgårdskliniken!

Prästgårdskliniken är en privat läkarmottagning med Göteborg och Halland som verkningsområde. Utöver läkarvård erbjuder vi allt från hälsoundersökningar för både privatpersoner och företag, till vaccinationer och företagshälsovård.

Mottagningen är förlagd till Prästgården i Vallda, byggd under tidiga 1700-talet, och ligger vackert belägen invid Vallda Kyrka.

Vår privata läkarmottagning kan bland annat erbjuda dig:

• Trygghet genom att alltid träffa samma läkare
  • Möjligheten att lista dig hos oss för fördelaktiga priser
  • Unik företagshälsovård för små och medelstora företag
  • Hälsoundersökningar för både privatpersoner och företag
  • Vaccinationer och reseskydd för din semester eller resa

En mottagning – en och samma läkare

För många innebär det en stor trygghet att alltid ha en och samma läkare att vända sig till och ha allt samlat hos, en läkare som känner en. På samma sätt är det tryggt även för läkaren att känna sina patienter väl.

Det är därför Prästgårdsklinikens ansvarige läkare valt att arbeta på egen hand som “husläkare” i många år. Kommunikationen mellan patient och läkare är det viktigaste och man har bäst kommunikation när man samtalar och respekterar varandra.

Varmt välkommen till Prästgårdskliniken!

Informationen uppdaterades 14:37 - 31 aug, 2023

Ola Madsen

1 jul, 2022

Fantastiskt att få denna möjlighet att få träffa samma läkare vid varje tillfälle en läkare som lyssnar på dig som patient Inga väntetider Rätt behandling från början En läkare som hör av sig ger återkoppling Finns bara positivt att säga om prästgårdskliniken

Fråga ställd 21:37 - 29 jul, 2019

Hej, Min son Emil (född-98) ska till USA och läsa på College och spela ishockey, de vill att alla spelare ska vara vaccinerade för Sickle Cell Trait och få ett intyg på Engelska. Kan Ni hjälpa till med detta? Hälsningar Patrik Norrman 070-2557800

Prästgårdskliniken svarar:

Hej! Detta kan jag hjälpa er med. Vänligen ring 0700-904560 för att boka en tid. Med vänlig hälsning Dr Ola Madsen Prästgårdskliniken

Fråga ställd 17:21 - 2 jan, 2017

Vad kostar eran vanliga hälsoundersökning som ni ger exempel på här ovan

Prästgårdskliniken svarar:

Hej och tack för ditt mail! Du hittar priser på alla våra hälsoundersökningar på vår hemsida: http://www.prastgardskliniken.se/priser/ Med vänlig hälsning Pernilla Tilly Klinikchef

Tisdag - Torsdag:17:00 - 20:00
Övriga tider enligt överenskommelse.