Specialisttandvård ortodonti Uppsala

Om Specialisttandvård ortodonti Uppsala

Vi diagnostiserar, förebygger och behandlar bett- och tandställningsavvikelser och skapar välfungerande bett hos barn och vuxna. Bedömning och behandling sker efter remiss från ordinarie tandläkare till specialistkliniken.

Kliniken arbetar tillsammans med övriga specialister inom alla ämnesområden för bästa möjliga vård. På kliniken Vretgränd arbetar sex tandregleringsspecialister som tillsammans föreslår vilken tandställning vi tycker passar bäst just för dig.

Vår personal har lång erfarenhet och bred kompetens. Vi arbetar över gränserna inom Folktandvården, vilket ger dig som patient tillgång till en stor kunskapsbank och en smidig och trygg övergång mellan allmän- och specialisttandvård. Mer än 99 procent av våra patienter uppger att de är nöjda med både behandlingsresultat och bemötande.

Tf verksamhetschef: Roxana Sarmadi

Arbetsledare: Anna-Maria Carlberg

Tandregleringen Vretgränd 9a 2 tr - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 16:30 stängt 1230-1330
  • Onsdag - Fredag 08:00 - 15:45 stängt 1230-1330
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 17:00 (ej helgdagar)
Ja
Ortodonti