Provtagning Flogsta vårdcentral, Uppsala

Om Provtagning Flogsta vårdcentral, Uppsala

018-611 76 81

Vid vårdcentralens laboratorium kan du lämna blodprov och urinprov efter remiss från vårdpersonal. Vi sköter provtagningar åt vårdcentralen och andra vårdgivare. Vissa prover analyseras på plats, andra skickas vidare till Akademiska laboratoriet för analys.

018-611 76 81
Dragarbrunnsgatan 70, 753 20 Uppsala - visa på karta
Drop-in
  • Måndag 08:15 - 11:30 13-14
  • Onsdag - Torsdag 08:00 - 11:30 13-14
Remiss från vårdpersonal krävs.
Provtagningsverksamhet, öppen vård