Flogsta vårdcentral, Uppsala

Om Flogsta vårdcentral, Uppsala

På grund av problem med inomhusmiljön har vi tillfälligt flyttat till tre olika adresser.

Adressen hittar du under den verksamhet som du ska till.

I ett videobesök ses vi i din telefon eller surfplatta. När vårdpersonal bedömer att videobesök passar, får du en bokad tid i appen Min hälsa. Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Lista dig hos Flogsta vårdcentral, Uppsala

Dragarbrunnsgatan 70, Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Drop-in
  • Måndag - Fredag 10:00 - 11:30 sjuksköterska

Flogsta vårdcentral, Uppsala

3,5

22:46 - 07 okt, 2015 skrev:

Ett stort tack till Dr Elisabet Hansson!
Jag vart väl omhändertagen idag.

3,5