Akutmottagning, Kungälv

Kungälv

Akutmottagning för:
Kirurgi/Ortopedi Vuxna, barn i viss mån.
Medicin Vuxna, ej barn under 16 år.
Psykiatri Vuxna öppet tider 08.00-20.00.
Vår akutmottagning är öppen dygnet runt, med undantag för psykiatrin som endast bedriver akutmottagning kl. 8.00-20.00. Övrig tid hänvisas psykiatripatienter till akutpsykiatrin på Östra Sjuhuset/SU. Vid behov av telefonrådgivning hänvisar vi till sjukvårdsrådgivningen.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0303 - 980 00 Växelnummer 0303 - 980 00
Lasarettsgatan, 442 34, Kungälv - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Söndag Dygnet runt

Inga särskilda regler finns för anhörig

Ålder: Vi tar emot patienter som är 16 och äldre.

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård, Akutverksamhet vid sjukhus, vuxenpsykiatri

• 16:38 - 23 dec, 2015 skrev:

Plus fem hjärtan för vänligt bemötande. Kan nog inte bli bättre! Fantastiskt!