Active Kungälv Rehab

Active Kungälv Rehab

, Kungälv

Gymnasiegatan 2, 442 48, Kungälv, 44248

Välkommen till Active REHAB Vi har en lång och gedigen erfarenhet inom rehabilitering. Vår unika verksamhet erbjuder träningsmöjligheter i Gym. Vi kan erbjuda våra patienter: Smärtlindring- TENS/Akupunktur/Värme-Kyla Hjälp vid graviditetesrelaterade besvär Artrosskola Balansträning Akupunktur Handhabilitering Aktivitetsbedömning Hjälpmedelsutrpovning Hembesök Bäckenbottenträning Behandling och rådgivning huvudvärk och migrän Fyss och FAR Medicinsk Yoga Har du behov av hjälpmedel eller bostadsanpassning kan vår arbetsterapeut hjälpa dig. Vårt neurovårdteam är specialister inom neurologi och erbjuder behandling både i team och enskilt för dig som har en neurologisk skada eller sjukdom ex. stroke, MS eller Parkinson. Logopeden kan ta emot patienter som har problem med språk, tal ochsväljproblem eller ansiktsmotorik och har en neurologisk diagnos

Informationen uppdaterades 09:08 - 14 dec, 2022

Besökstider

Sjukgymnastik/Fysioterapi, Artrosskola, Logopedi, Primärvårdsrehabilitering, Arbetsterapi, Bäckenbottenverksamhet, Neurologisk rehabilitering, Inkontinensmottagning, primärvård, Hjälpmedelsverksamhet