Hälsa i Kubik

Om Hälsa i Kubik

Hälsa i Kubik – ett hälsoföretag inom Vårdval Rehab i Mölndal, vid gränsen till Göteborg

Tre verksamhetsområden:
- Sjukgymnastik/Fysioterapi,
- Arbetsterapi
- Träningscenter

Vi tar emot dig oavsett ålder och var du är listad i vårdvalet. Ingen remiss krävs. Patientavgiften är 100 kr, högkostnadsskydd och frikort gäller.

Vi kan oftast erbjuda en tid inom en till tre dagar. Vi kan även erbjuda akuta besök som görs bokningsbara med kort framförhållning.

Vi tar hand om dig oberoende av om du är idrottsman, motionär eller om du har besvär relaterat till arbetsbelastning, sjukdom eller ålder. All behandling och träning är individuell och särskilt anpassad till dina
behov. Hos oss finner du ett brett spektrum av specialistkunskaper inom bland annat:
- ergonomi,
- rygg- och nackproblematik,
- artrosskola enligt BOA,
- Fysisk aktivitet på Recept,
- träning,
- stressproblematik,
- andning- och eller hjärtbesvär,
- psykosomatiska besvär och
- graviditetsrelaterade besvär.