Dan Fagrell, Göteborg

Om Dan Fagrell, Göteborg

Göteborgs Plastikkirurgiska Center är en privat klinik som arbetar med rekonstruktiv och estetisk plastikkirurgi sedan 1995. Vi har avtal med landstinget (frikort gäller). Åt landstinget bedömer och opererar vi bland annat hudförändringar, hudtumör, synstörande överskottshud på övre ögonlocken samt ärr efter operationer, skador, acne. Estetisk operationer utförs endast privat.
Du behöver inte remiss för att beställa tid för en bedömning.

Fridkullagatan 35, 412 62, Göteborg - visa på karta