Närhälsan Krokslätt vårdcentral, Mölndal

Närhälsan Krokslätt vårdcentral

, Göteborg

Fredåsgatan 13, 431 67, Mölndal, 43167 Mölndal

Boka fysisk läkartid via webben. -Tider släpps samma dag mån, tis, fre. -Väntetid kan förekomma, vi arbetar utifrån medicinsk prioritet. -Gäller endast listade pat. på Krokslätt Vårdcentral. - Pågående utredning? Kontakta oss för bokning. Tidsbokad vaccinering COVID 19 Vaccinering för 80+ samt för de som har daglig personlig omvårdnad i hemmet från hemtjänst el. motsvarande och är i ålder 65-79 år. Med personlig omvårdnad menas ej leverans av matlådor/städning/trygghetslarm. Boka tid via 1177 eller ring, välj knappval 5. Det ska gå minst 3 månader mellan vaccinationerna. Du som fyller 75 år i år el. om du har en ökad medicinsk risk kan även få VACCIN MOT LUNGINFLAMMATION. Avgiftsfritt för personer som är folkbokförda i VGR. Boka en tid via 1177. KIKHOSTEVACCIN för dig som är gravid från och med vecka 16. Avgiftsfrihet om du är folkbokförd i VGR. UNGAS PSYKISKA HÄLSA MOTTAGNING Mer information, öppettider och utbud vg se: www.narhalsan.se/vardcentral/ungas-psykiska-halsa

Välkommen till oss på Närhälsan Krokslätt Vårdcentral! Vi erbjuder dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. På vårdcentralen finns distriktsläkarmottagning, distriktssköterske- och specialistsköterskemottagning, BVC, medicinsk fotvård och laboratorium. Vi erbjuder bedömning, rådgivning, behandling och rehabilitering till personer med psykisk ohälsa. Tidsbokning av såväl akut som planerat besök görs via telefon på 010-473 30 00. Vi använder telefonsystemet Telia ACE - du ringer upp, lämnar ditt telefonnummer och du får ett klockslag samma dag då vi ringer tillbaka. När vi har stängt hänvisar vi till Jourcentralen Åby, Katrinebergsgatan 1, Mölndal mån-fre kl 17:00 - 22:00, lör, sön och helgdagar kl 09:00-15:00. Sjukvårdsrådgivningen tfn: 1177.

Informationen uppdaterades 12:31 - 2 apr, 2024

3 apr, 2023

Fantastisk vårdcentral!! Vilket bemötande!

13 mar, 2023

Väldigt missnöjd med tidsbokning med den här vårdcentral, varje gång jag har varit i behov utav tid har jag ringt mellan 07-08 och det finns inga tider samma dag, och näst kommande dag går inte att boka tid pga risk för överbelastning? Blir alltid hänvisad till jouröppningen, vilket innebär lång väntetid på plats. Nä nu är hela familjen omskriven till en bättre vårdcentral med högre tillgänlighet. Tack för oss!

15 sep, 2019

17 apr, 2019

Bra omsorgen. Duktiga läkaren och sjuksköterskor. Bokat tid stämmer alltid. Lung miljö.

14 sep, 2017

Alltid fått ett trevligt bemötande av all personal, tycker det är en mysig vårdcentral.

Här kan du se omdömen som Närhälsan Krokslätt vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Drop-in-tider

Gäller endast labb

Gäller endast labb

Psykologverksamhet, vuxna, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Diabetesmottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Medicinsk fotvård, Vaccination mot covid-19