Hudsjukvårdens behandlingsmottagning Kristinehamn

Kristinehamn

Vid ditt planerade besök hos oss kan du få hjälp med behandling av psoriasis och andra hudbesvär. Vi erbjuder hjälp med lokalbehandling, hårbottenbehandling, medicinska bad, bastu och ljusbehandling.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0550 - 863 42 Växelnummer 054 - 61 50 00
Solrosbacken 1 Kristinehamn - visa på karta

Remiss eller egen vårdbegäran.

Ej angivet

Dermatologi, Hudvård