Vårdcentralen Nybble

Kristinehamn

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden.

Hos oss finner du läkare, distriktssköterska/specialutbildad sjuksköterska (bland annat inom diabetes, astma, KOL, inkontinens) och undersköterska samt tillgång till laboratorium.

Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symtom och lättare psykiska problem. Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Enhetschef: Gerda Geiborg-Larsson 0550-864 45

Lista dig hos Vårdcentralen Nybble

Beställ medicin hos MEDS

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0550 - 863 03 Växelnummer 054 - 61 50 00