Vårdcentralen Nybble

Om Vårdcentralen Nybble

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden.
Hos oss finner du läkare, distriktssköterska/specialutbildad sjuksköterska (inkontinens) och undersköterska samt tillgång till laboratorium.$$
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symtom och lättare psykiska problem. Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Enhetschef: Gerda Geiborg-Larsson 0550-864 45

Lista dig hos Vårdcentralen Nybble