Vårdcentralen Kristinehamn Nybble

Kristinehamn

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef: Gerda Geiborg-Larsson
0550-864 45

Fr o m den 15 oktober endast bokade telefontider till läkarna. Dessa bokas via sköterskornas rådgivningstelefon på 0550-86303.

Lista dig hos Vårdcentralen Kristinehamn Nybble

0550 - 863 03 Växelnummer
Solrosbacken 1, Kristinehamn - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 12:45 Lunchuppehåll
Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Sjukgymnast