Vårdcentralen Kristinehamn Nybble

Kristinehamn

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef: Gerda Geiborg-Larsson
0550-864 45

Öppen telefontid till läkare må-fre kl 8-8.40
Röstbrevlåda informerar om ev avvikelser
Ella Dybikowska 0550-866 11
Natasha Miteva 0550-861 32

Lista dig hos Vårdcentralen Kristinehamn Nybble

Beställ medicin hos MEDS

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0550 - 863 03 Växelnummer 054 - 61 50 00
Solrosbacken 1, Kristinehamn - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 12:45 Lunchuppehåll

Allmänmedicin, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Psykolog