1/11

Nya Boulevarden 10, 2 trappor, Kristianstad

Audika Kristianstad

4.5
Boka behandling

Välkommen till Audikas hörselklinik i Kristianstad. Audikas legitimerade audionomer i Kristianstad kan hjälpa dig med service av dina hörapparater. Du kan bland annat få hjälp med att justera inställningar, aktivera olika program och/eller koppla ihop dina hörapparater med en streamer eller annat hörselhjälpmedel. Vill du boka en tid för service? Kontakta oss så hjälper vi dig.

Om du är i behov av annan hjälp, så som hörseltest eller utprovning av hörapparat, är du välkommen till någon av våra andra hörselkliniker i Skåne. Vi erbjuder inte längre dessa tjänster på vår hörselklinik i Kristianstad. Vi har valt att ändra om i vår verksamhet i Skåne. Inom vårt uppdrag för Region Skåne har vi valt att begränsa antalet kliniker till fyra stycken; Malmö Rundelsgatan, Helsingborg, Lund och Landskrona. Kliniken i Kristianstad tar därför endast emot besök för service av hörapparater fram till och med 2021-12-31. Därefter stänger kliniken helt och du är då välkommen till vår närmaste klinik Malmö Rundelsgatan eller till någon av övriga audionommottagningar som är auktoriserade av Region Skåne. Dessa hittar du på 1177.

Har du frågor eller funderingar? Tveka inte att kontakta oss.

Aktuellt just nu

Informationen uppdaterades 14:24 - 7 jan, 2021

Boka behandling

Batterier till hörapparater
hos Audika Kristianstad

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika i Kristianstad kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa ...

Hörseltest online
hos Audika Kristianstad

Audika erbjuder hörseltest online, för dig som är nyfiken på hur du hör. Testet går snabbt att göra och ger dig en indikation på om du bör b...

Frågor och svar

Fråga ställd 04:28 - 7 jan, 2018

Har ni ConnectClip till Opn MiniRite? Då ni har den hemma och kan prova ut den avser jag att beställa kontrollbesök hos er.

Audika Kristianstad svarar:

Hej Bosse, tack för din fråga. Ja vi har ConnectClip till Opn miniRITE som vi kan hjälpa dig med. Varmt välkommen att kontakta oss på 0200-11 14 50 för att boka in ett besök hos oss. Med vänlig hälsning, Audika

4.5 / 5

4 dec, 2018 Christine skrev:

4 dec, 2018 Leif skrev:

4 dec, 2018 Sven skrev:

4 dec, 2018 Kennet skrev:

4 dec, 2018 Evy skrev:

Måndag : 10:00 - 14:30
Lunchstängt 12.00-12.30
Avvikande öppettider kan förekomma, se exakt information om öppettider på Audikas hemsida.