Hälsocentralen Kramfors

Om Hälsocentralen Kramfors

Hälsocentralen Kramfors är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa.$$Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Kramfors

0612 - 860 42 Växelnummer
Bruksgatan 12-14 - visa på karta

Hälsocentralen Kramfors

4,2

15:35 - 13 apr, 2018 skrev:

Har hela veckan( 9 till 13 april) försökt komma i kontakt med hälsocentralen i Kramfors men har fått besked om att telefonkön är fylld.Ring senare eller nästa dag.Ingenting har hjälpt.Vad är det för service?

3,5

08:25 - 06 aug, 2014 skrev:

Läste tidigare inlägg om finskas och kan bara hålla med, bästa läkaren jag stött på!

17:14 - 17 sep, 2012 skrev:

Måste säga att jag inte trodde att man kunde bli så väl omhändertagen som jag blev av läkaren i rubriken. Hade varit förkyld med feber under 1.5 v när jag fick besöka henne. Hon remitterade mig omg till Sollefteå Sjukhus där man gjorde en undersökning som heter duga.
Hon får högsta betyg, såna läkare som Birgit Finskas ska det finnas flera av!!!