Hälsocentralen Nyland

Om Hälsocentralen Nyland

Hälsocentralen Nyland är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. $$Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Nyland

Biskopsgatan 1, Nyland - visa på karta

Hälsocentralen Nyland

4,2

14:39 - 03 maj, 2019 skrev:

Bra o alltid lyssnande o trevlig personal. Jag är mycket nöjd.

10:31 - 25 mar, 2018