Nya Vårdcentralen Kortedala Torg, Kortedala

Om Nya Vårdcentralen Kortedala Torg, Kortedala

Vårdcentral vid Kortedala Torg, med mottagning alla dagar, året runt. Vi har läkare med specialisering på allmänmedicin samt specilisering på öron- näs- halssjukdomar. Vi har även BVC mottagning 8-17. Vi har distriktssköterske mottagning måndag-fredag 8-17. Vi har även sjuksköterskor med specialisering på diabetes samt KOL/lungsjukdomar. Vi kan också erbjuda medicinsk fotvård och psykoterapeut, psykolog samt kurator. Vår personal behärskar en mängd språk utöver svenska, bland annat engelska, arabiska, polska, tyska, persiska, bosniska, albanska, spanska, thailändska och tigrinia. Vårdcentralen är öppen både för tidsbokadebesök och drop in, alla dagar. Ring för att boka besök eller tala med våra sköterskor för telefonrådgivning vardagar 8-17. Vi har jourmottagning vardagar 17-22 samt lördag, söndag och helgdag 10-16. Under jouröppet svarar vi i mån av möjlighet, men vår målsättning är att alltid vara tillgängliga per telefon. Drop in alla öppettider såväl under ordinarie mottagningstid som jourtid.

Lista dig hos Nya Vårdcentralen Kortedala Torg, Kortedala

Tusenårsgatan 3, 415 10, Göteborg - visa på karta
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00
  • Lördag - Söndag 10:00 - 16:00
Husläkare / vårdcentral

Nya Vårdcentralen Kortedala Torg, Kortedala

07:16 - 09 aug, 2018 skrev:

Här jobbar fantastiska människor som verkligen bryr sig. Alla är så trevliga och empatiska. Min läkare Dr Omran är alltid så grundlig och kunnig. Det går fort att få en tid för ett läkarbesök både vardagar och helger, vilker är imponerande när man hör hur det går till på många andra vårdcentraler. Ni gör ett toppenjobb allihop!

11:46 - 12 jul, 2018 skrev:

På Nya vårdcentralen kortedala torg får jag alltid en fantastisk hjälp. Farsad, Katti är alltid så behjälpliga och tillmötesgående. 3 läkare som jag träffat är både lyhörda och kunniga, Dr. Forogh och Dr. Omran och Dr Peyman som jag är riktigt nöjd med. Självklart är det några fler sjuksköterskor som jag träffat men som jag ej kan namnet på, de skall också få beröm för sitt arbete och engagemang gentemot mig som patient. Och de är otroligt bra med barn, jag har varit där några ggr med min dotter och alltid fått bra hjälp och hon känner sig också trygg.
Deras läge och öppettider är riktigt bra.

15:34 - 26 mar, 2018 skrev:

Jag är extremt nöjd med min behandling hos Dr Peyman, Trevlig personal. Framförallt ett bra resultat!

Tack

21:56 - 08 mar, 2018 skrev:

Efter att nyss varit på nya vårdcentralen Kortedala torg och hängt där el del när jag haft problem med hälsan men framförallt med mina barn så känner jag att dom borde få en medalj i att bara vara grymma. Sättet hur dom jobbar genom att vara profisoniella och hjälpsamma med att skapa tid som inte finns, komma ut med varm choklad till ledsna eller rädda Barn, skoja bort det onda med lite skoj och värme. Kan inte med ord beskriva hur nöjd jag är över att jag bytt vårdcentral..trots jag ibland fått vänta lite då det självklart mer akuta går före så tycker jag ni är bäst. Får alltid den hjälp och vård jag behöver, tack för att ni finns🙏

14:00 - 26 jun, 2017 skrev:

Jag har varit med som patient o är verkligen mycket nöjd - jag skulle inte vilja byta vårdcentral,

16:30 - 15 dec, 2015 skrev:

Mycket nöjd patient är jag,började redan för 13 är sen när vårdcentralen låg på Petter Katts gata i samma hus som frälsningsarmén, fast dit gick jag aldrig. Fick tipset av en kamrat och nu är jag stamkund hos Amanuel Andom bästa läkaren skall gå där tills jag dör!🙇

14:17 - 10 mar, 2015 skrev:

Jag är mycket nöjd med Nya vårdcentralen Kortedala Torg. Ni är till för kunden och har jourtider när vi behöver det! Tack också för Ert fina bemötande. Ni gör en stor insats i ett krävande område.

20:43 - 04 apr, 2014 skrev:

Ni är den. Bästa vårdcentralen jag har haft. Bra service och bra personal. Bra bemötande.