Medicinavdelning 7, Kungälv

Om Medicinavdelning 7, Kungälv

Avd 7 är en allmän medicinsk avdelning. Vi vårdar patienter med hjärtkärl- och lungsjukdomar. Vi handhar även polikliniska pacemaker-operationer. Infektioner, diabetes och malignitet är några andra diagnoser som förekommer.

0303 - 985 37 Växelnummer
Lasarettsgatan, 442 34, Kungälv - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
Parfym och dofter: Många människor är överkänsliga mot parfym och andra starka dofter. Vi är därför tacksamma om du tar sådan hänsyn. Tobak: Hela sjukhuset, både inomhus och utomhus, är ett rökfritt område. Utomhus finns särskilt angivna platser där rökni