Koagulationsmottagning, Kungälv

Om Koagulationsmottagning, Kungälv

Koagulationsmottagningen är en del av medicinmottagningen. Det är en sjuksköterskebaserad mottagning som doserar blodförtunnande läkemedel, i huvudsak Waran/Warfarin

Lasarettsgatan, 442 34, Kungälv - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:15 - 09:15
  • Torsdag - Fredag 08:15 - 09:15
Parfym och dofter: Många människor är överkänsliga mot parfym och andra starka dofter. Vi är därför tacksamma om du tar sådan hänsyn. Tobak: Hela sjukhuset, både inomhus och utomhus, är ett rökfritt område. Utomhus finns särskilt angivna platser där rökni
Ej angivet
Koagulationssjukvård