Kungälvs Sjukhus, Kungälv

Om Kungälvs Sjukhus, Kungälv

Kungälvs sjukhus har ett upptagningsområde bestående av Ale, Stenungsund, Tjörn, Kärra-Rödbo och Kungälv.
Sjukhuset är ett akutsjukhus som bedriver vård inom medicin, kirurgi-ortopedi, geriatrik och psykiatri. Här finns även intensivvård, bild- och funktionsmedicin och laboratoriemedicin.
Sjukhuset har dock ingen barnsjukvård.

Ej angivet Växelnummer
Lasarettsgatan, 442 34, Kungälv - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Parfym:Många människor är överkänsliga mot parfym och andra starka dofter. Vi är tacksamma om du som besökare tar sådan hänsyn. Blommor: På många av våra vårdavdelningar vill man inte att besökande har med sig blommor till patienterna.

Kungälvs Sjukhus, Kungälv

16:19 - 18 apr, 2019

19:07 - 04 aug, 2017 skrev:

Alla proffsiga.Alla kunde ta sig tid att lungan en nervös patient.Tack.

10:18 - 28 maj, 2014 skrev:

En gång till vill jag tacka för bästa stöd ,hjälp från Kungälvs sjukhusets personal på kirurgisk avdelning (dagskirurgi) speciellt narkos sköterska Anita !!!! Även Ylva och Jenny för deras tålmodighet när jag som behövde råd etc.,
Mvh Ewa Batorowicz (en som är döv samt vettskrämt av undersökningen)