Centrumpraktiken Rehab, Kungälv

Centrumpraktiken Rehab

, Kungälv

Triogatan 5, 442 49, Kungälv, 44249 Kungälv

Öppet fredag från 08:00

På mottagningen arbetar både arbetsterapeut och sjukgymnaster. Mottagningen ligger i samma lokaler som vårdcentralen. Du är välkommen till vår mottagning oavsett vilken vårdcentral du är listad på. Det går bra att söka med eller utan remiss. Sjukgymnasterna kan hjälpa dig som har besvär från muskler, skelett och leder efter exempelvis en olycka/skada, överbelastning eller motions- och idrottsskador. Vi erbjuder bland annat sjukgymnastledd träning, manuell behandling, akupunktur och artrosskola. Arbetsterapeuten kan bland annat hjälpa dig som har svårt att klara dina dagliga aktiviteter. Du kan till exempel få hjälp med anpassning av din bostad, råd kring ergonomi och hjälpmedel. Vi erbjuder också specifik handrehabilitering. Besöket kostar 100 kr, frikort gäller. Anmäl dig i receptionen innan besöket. Via vår webbtidbok kan du boka tid för nybesök till Arbetsterapeut eller Fysioterapeut: https://centrum-webtidbok.b3care.se:8083/login?client_no=1

Informationen uppdaterades 07:24 - 26 jan, 2024

4 sep, 2015

Hjälpmedelsverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Arbetsterapi, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Artrosskola