Folktandvården Knivsta

Om Folktandvården Knivsta

Vi kan hjälpa dig med allt som rör dina tänder och din munhälsa, från vanliga undersökningar och lagningar till mer avancerad vård som kronor, broar och implantat. Vi behandlar både barn och vuxna och lägger stor vikt vid förebyggande vård.

Vi har erfarenhet av att ta väl hand om personer som är tandvårdsrädda. Vårt team består av tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor. Du träffar den som är bäst på just ditt aktuella vårdbehov. Vi har ett nära samarbete med specialister inom hela länet.

På många av Folktandvårdens kliniker finns tandvårdspersonal som talar ett eller flera språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv och/eller hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Har du akuta besvär försöker vi ta emot dig samma dag.

Verksamhetschef:

Mikael Leijon