Distriktsläkare Knivsta Läkargrupp

Om Distriktsläkare Knivsta Läkargrupp

018-34 68 70

Knivsta Läkargrupp är en vårdcentral som drivs i egen regi och som har ett vårdavtal med Uppsala läns landsting. Vi är en komplett vårdcentral med distriktsläkarmottagning, sköterskemottagning och laboratorium. Vi har diabetessköterska, barnavårdscentral samt sjukgymnast, kurator, psykolog och dietist. Vi kan erbjuda specialist i allmänmedicin samt barnmedicin. Vi har diplomerad rökavvänjare samt kan erbjuda akupunktur hos sjukgymnast och läkare.

Våra patientavgifter överensstämmer med den landstingsdrivna vården. Högkostnadskort och frikort gäller.

018-34 68 70 Växelnummer
Knivsta Läkargrupp Margaretavägen/Walloxen 741 44 Knivsta - visa på karta