Ungdomsmottagning Knivsta vårdcentral, Knivsta

Om Ungdomsmottagning Knivsta vårdcentral, Knivsta

018-611 69 20

På ungdomsmottagningen kan du träffa barnmorskor och psykologer. Barnmorskorna ger råd om preventivmedel, graviditetstest, könssjukdomar, droger och alkohol samt smittspårar och skriver recept. Till psykologen kan du komma för samtal om exempelvis oro för något, deppighet, en känsla av att vara annorlunda, funderingar över om du duger eller en jobbig hemsituation. Besök och prover kostar ingenting.

018-611 69 20 Växelnummer
Ängbyvägen 8, Knivsta - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Drop-in
  • Måndag 14:00 - 15:00 Barnmorska