Knivsta vårdcentral

Knivsta

Ett stenkast från tågstationen i Knivsta ligger Knivsta vårdcentral. Här finns bland annat distriktsläkare, distriktssköterska, barnmorska, sjukgymnast, dietist, psykolog och kurator

Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Vi har drop-in där du träffar en sjuksköterska som gör en bedömning av akuta infektioner och enklare skador.

Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa.

Lista dig hos Knivsta vårdcentral

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 018 - 611 69 20 Växelnummer 018 - 611 00 00
Ängbyvägen 8, Knivsta - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:30 - 10:30 Sköterska