Capio Vårdcentral Klippan

Capio Vårdcentral Klippan

, Klippan

Norra Skolgatan 2A, Klippan, 26433 Klippan

Fredagen den 19 april stänger Capio Vårdcentral klockan 16:00. Vi hänvisar till vår digitala tjänst. Vänligen gå in på länk https://capio.se/hitta-mottagning/primarvard/vardcentraler/klippan/ och välj rubrik chatta med oss så kan du få hjälp.

Mottagningen ingår i Hälsovalet och arbetar på uppdrag av Region Skåne. Ambitionen är att erbjuda vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande. Allt är samlat under ett och samma tak: Vårdcentral, BHV, Barnmorskemottagning/Mödrahälsovård, lab/provtagning, Distriktssköterske-, Diabetes-, Blodtrycks-, Vaccinations-, Rökavvänjnings- och Livsstilsmottagning, kiropraktor, sjukgymnast dietist, arbetsterapeut och kurator. I utbudet finns också Seniormottagning, Asylmottagning och Företagshälsa. Mottagningen står också till tjänst med sköterskebaserade hälsokontroller och utfärdande av diverse intyg. All kompetens på ett ställe - för hela familjen.   När vårdcentralen är stängd kan du få kontakt med läkare fram till klockan 22.00 via vår digitala tjänst Capio Go. Vid akuta ärenden kan du även ringa 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112.
Välkommen till oss. Vi erbjuder ett brett vårdutbud, digitalt när det är möjligt och fysiskt när det behövs. All kompetens på ett ställe - för hela familjen i hela livet. Alla helgfria vardagar 8:00- 15:00 har du även möjlighet att chatta direkt med vårdcentralen via Capio Vårdcentral Klippan | Capio För vår äldre befolkning erbjuder vi Äldremottagning, du som är över 75 år är välkommen att ringa. Denna telefon är öppen helgfria vardagar, måndag-torsdag 8–16 samt fredag 8–12 och du är välkommen att ringa 0435-77 90 34. Om vårdcentralen är stängd kan du få hjälp via vår digitala tjänst Capio Go där erbjuder vi snabb hjälp. Vi svarar alla dagar året runt mellan klockan 7–22. Ladda ner vår app- Vård för alla eller besök www.capio.se för att starta ditt besök. Behöver du söka vård via Kvälls-och helgmottagning tillhör du som listad på Capio Vårdcentral Klippan Kvälls-och Helgmottagningen Ängelholm. Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne

Informationen uppdaterades 13:18 - 20 mar, 2024

Här kan du se omdömen som Capio Vårdcentral Klippan har fått i Nationella Patientenkäten.

Sjukgymnastik/Fysioterapi, Kuratorsverksamhet, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Kiropraktik, Vaccinationsverksamhet, Vaccination mot covid-19, Livsstilsmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Arbetsterapi, Dietistverksamhet, Hypertonimottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård