Adonis Sweden

Finlandsgatan 52, plan 2, Kista

Adonis Sweden

Välkommen till Adonis Sweden!

Vi erbjuder dig ett brett utbud av skönhetsbehandlingar, från hudföryngring till hårtransplantationer och tandvård. Hos oss möts du av kunniga experter som guidar dig genom behandlingen, och du kan känna dig trygg med att vi alltid vill uppnå ett resultat som du känner dig nöjd med.

Det här erbjuder vi dig

Hos oss hittar du ett heltäckande utbud av skönhetsbehandlingar. Är du osäker på vilken behandling som skulle passa dig bäst är du varmt välkommen på en gratis konsultation. Vi erbjuder bland annat:

• Hårtransplantation
  • PRP-behandling
  • Microneedling
  • Trådlyft
  • Tandvård
  • Näsplastik

Du kan läsa mer om våra behandlingar på länkarna längre ner på sidan!

Expertis och erfarenhet

Hos oss hittar du erfaren och legitimerad personal, som ger dig professionella behandlingar av hög kvalitet. Vi är experter inom det vi arbetar med, och du kan känna dig trygg med oss. Vi följer upp resultaten av din behandling och ger dig råd och eftervård.

Välkommen att boka in en konsultation hos Adonis Sweden redan idag!

Informationen uppdaterades 10:32 - 27 jan, 2023

Shilan Ilbeygasi Asli

Khoshi Ibrahim

Reza Alghasi

Biljana Taevska Antonovski

Ahmadreza Tadjik

Fråga ställd 10:56 - 4 okt, 2019

Hejsan! Är det hos er som DR Saman gör näsplastik då och då? Om så är fallet, när kommer han nästa gång och hur lång är väntetiden på att få operation? Mvh Maria Eklund

Adonis Sweden svarar:

Hej och tack för att du kontaktar oss, Dr Saman utför operation här i Adonis Sweden, han är här varje månad, du kan kontakta oss via telefon , då vi kan boka dig för en konsultation som ska passa dig och kliniken, ser fram emot din återkoppling . 084460056 vår telefon Mvh Adonis Sweden