4.86
Öppet, idag till 17:00

Bromma Ortopedmottagning

Kistagången 26, plan 1, Kista

Bromma Ortopedmottagning

Vi behandlar även ortopediska tillstånd i axel, rygg, höft, hand, knä och fot. Vi tar emot försäkringsärenden och utfärdar bland annat invaliditetsintyg.

OBS! Vi har ny adress från och med 1/11 2020. Välkommen till vår mottagning på Kistagången 26 i Kista!

Bromma Ortopedmottagning är ansluten till SLL.

• Vi är anslutna till landstinget.
  • Frikort gäller.
  • Inga remisskrav.
  • Besöksavgift med remiss 150 kr.
  • Besöksavgift utan remiss 350 kr.
  • Barn och ungdomar under 18 år är avgiftsfria.

Våra läkare

Isam Suliman och Azim Osman är ortopedspecialister som behandlar sjukdomar, skador och smärttillstånd i rörelseapparaten. I det ingår bland annat ledförslitningar och överbelastningsskador.

Vi har som mål att förbättra hälsan och höja livskvalitén för våra patienter. Vår ambition är att ge en mycket god vård med korta väntetider och hög läkarkontinuitet.

Ett besök hos oss

När du kommer till oss anmäler du dig till Ortopedmottagningens reception. Vid ditt besök får du fylla i en enklare hälsodeklaration som ligger till grund för att underlätta ditt läkarbesök.

Har du några frågor eller vill du boka en tid för läkarbesök - kontakta oss på Bromma Läkarmottagning!

Vi samarbetar med Bromma Fysioterapi Blackeberg.

Informationen uppdaterades 15:59 - 4 nov, 2020

Boka behandling

Ortopedspecialist
hos Bromma Ortopedmottagning i Kista

Vi erbjuder läkartid hos ortopedspecialist och har korta väntetider för hand- och fotkirurgi som utförs i lokalbedövning. Vi behandlar ä...

Inga remisskrav. Besöksavgift med remiss 150 kr, utan remiss 350 kr. Frikort gäller.

Hand-/armkirurgi
hos Bromma Ortopedmottagning i Kista

Vi opererar bland annat följande i lokalbedövning: Karpaltunnel Mb Quervain's sjukdom Ganglion Triggerfinger Tennisarm Golfarm Ar...

Fotkirurgi
hos Bromma Ortopedmottagning i Kista

Vi opererar bland annat följande i lokalbedövning: Framfot - Hallux valgus Framfot - Hallux rigidus Framfot - Hammartå/klotår Framfo...

Invaliditetsintyg
hos Bromma Ortopedmottagning i Kista

Hos Bromma Ortopedmottagning kan vi hjälpa dig som har behov av ett invaliditetsintyg. Vad är ett invaliditetsintyg? Om du har fått en...

Frågor och svar

Fråga ställd 00:37 - 4 jun, 2018

Opererades på sjukhus stortå. Klagar över utseende på den. Stygn åtdragit skinn och trycker. Tån stör. De vill inte göra den bättre. Har ni tycke för den. Tycker också att den inte stämmer med min kropp. Den är inte smärtfri. Fourrosemary@hotmail.com

Bromma Ortopedmottagning svarar:

Hej Rosemarie! Tack för mejlen. Du får jätte gärna ringa på 08- 409 209 00 så kan vi hjälpa dig. Tack och han en bra dag. Hälsning Avesta Bromma Ortopedmottagning

Fråga ställd 20:10 - 2 jan, 2018

Har troligtvis en Ganglion på foten. Bor i Västra Götaland men kan man ändå göra operation hos Er eftersom det verkar ta dit här nere.

Bromma Ortopedmottagning svarar:

Hej Christina Vi har avtal med Stockholms Läns Landsting för mottagning och operationer. Du betalar en patientavgift som på vilket offentligt sjukhus som helst. Det spelar ingen roll om du är mantalsskriven i Stockholm eller i något annat landsting. Välkommen! Ring och boka en tid. Tel: 08- 40920900. Hälsningar Bromma Ortopedmottagniong

Fråga ställd 08:20 - 10 mar, 2017

Tar ni emot patienter utanför Stockholm?

Bromma Ortopedmottagning svarar:

Hej, Lotya, Ja, vi kan ta emot patienter från andra Län utöver Stockholms Län, både med remiss eller utan remiss.

Fråga ställd 08:24 - 12 jul, 2016

Hej, har just besökt Fotkirugiska mottagningen på Sophiahemmet med anledning att att jag har svåra smärtor i mellanfoten sedan en längre tid. Läkaren föreslog steloperation -skulle gärna ha en second opinion då jag inte fick den information jag önskade, MVH/Irene

Bromma Ortopedmottagning svarar:

Hej Irene Fotkirurgerna på Sophiahemmet är mycket erfarna och hög specialiserad ortopeder inom fotproblematik och inom fotkirurgi. Du har som patient rätt att få all information och förklaring av din behandlande läkare så jag råder Dig att boka en tid hos din behandlande ortoped på Sophiahemmet.

Fråga ställd 22:06 - 11 apr, 2016

Varför ser man inte en gammal kvinna med ryggproblem och ger henne den tid hon behöver Varför har jag ont ???

Bromma Ortopedmottagning svarar:

Hej bästa Christina, Självklart ska man ge alla som bl a lider av ryggproblem all tid för undersökning, utredning och i samråd med den som berörs planera för behandling och uppföljning.

4.86 / 5

11 nov, 2020 Airi Susanna P. skrev:

Jag blev opererad igår operation i Kista som första patient lokalerna är jättefina allt gick som vanligt bra under operation operation nr 8 och jag fick instruktioner hur att hantera oro inför operationen bra med lokalbedövning i fotoperationer jag hör av mig om jag behöver senare . Tack till Dr Isam. Salam Aeikum. Tack. Kiitos

30 okt, 2020 Zara L. skrev:

Opererade bort min hallux valgus. Jag var väldigt nervös innan men upplevde ett professionellt och tryggt bemötande av Isam Suliman och sköterskan. Är mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Bromma Ortopedmottagning & Isam Stort tack!

26 okt, 2020 Paul M. skrev:

Blev opererad för ganglion på hand/handled under lokalbedövning och jag upplevde det som proffesionellt genomfört och trevlig kontakt. Jag är nöjd

26 okt, 2020 Ida L. skrev:

15 okt, 2020 Mila P. skrev: