Om Palliativa rådgivningsteamet Kiruna sjukhus, Medicin- Rehabilitering Kiruna sjukhus, Närsjukvård

Det palliativa rådgivningsteamet består av en sjuksköterska samt en läkare på 25 %. $Sjukgymnast, arbetsterapeut, dietist, kurator och sjukhuspräst kan konsulteras vid behov. $Teamet arbetar dagtid och ger råd och stöd till personal och närstående som vårdar svårt sjuka personer i hemmet eller inom slutenvården. Råd och stöd kan även ges direkt till den enskilde patienten.

0980 - 730 24 Växelnummer
Thulegatan 29, 981 38 Kiruna - visa på karta