Närhälsan Kinna vårdcentral, Kinna

Om Närhälsan Kinna vårdcentral, Kinna

Du är välkommen att träffa oss som arbetar inom hälso- och sjukvård.
Specialister i allmänmedicin, distriktssköterskor med BVC-ansvar. Sjuksköterskor i diabetes, Astma/KOL, hjärt- och kärlsjukdomar samt psykisk ohälsa. Vi har även 3 psykologer

Lista dig hos Närhälsan Kinna vårdcentral, Kinna

Kinnaborgsvägen 3, 511 23, Kinna - visa på karta
Drop-in
Dit har du möjlighet att komma utan att beställa tid. Besöken under denna tid avser "kortare besök" t.ex stygnborttagning, hjälp med injektioner, bedömningar av utslag/bett och kortare frågeställningar.

Närhälsan Kinna vårdcentral, Kinna

1,4

14:31 - 19 apr, 2018 skrev:

Jag förstår inte hur man skall få kontakt med vårdcentralen? telefontiderna är alltid slut. Det går inte att skicka epost eller meddela på något annat vis än att faktiskt åka dit. Det står att öppettiderna är 08-17 men de svarar inte i telefon. På hemsidan kan man klicka på "boka tid för uppringning" men klickar man på den kommer samma information upp om att det finns inga mer telefontider. Vet någon om ett sätt att kontakta vårdcentralen utan att åka dit?

2,2

17:13 - 06 apr, 2018 skrev:

Helt bedrövlig Vårdcenrtal
Helt omöjligt att få en telefontid till min pappas ansvariga läkare. Han klararar inte av att ringa själv, och jag bor utomlands.

1,0

10:41 - 03 apr, 2018 skrev:

Ringer till vårdcentralen strax innan 0800 och får redan då information inatt de inte tar emot fler samtal idag försök imorgon! För säkerhets skull fortsätter jag ringa under närmaste halvtimman och får samma svar. När skall man ringa för att få kontakt?

1,0

11:29 - 22 sep, 2015 skrev:

Går ju för fan inte att komma fram på telefon!!!!!!!!
Vad man än väljer så kopplas man bort med hänvisning om att det finns inga lediga tider!!!

1,2