Folktandvården Kil

Om Folktandvården Kil

På Folktandvården Kil tar vi emot både barn och vuxna och vi erbjuder både Frisktandvård, tandvård till fast pris, och tandvård som du betalar per besök. Om du behöver tolk - kontakta oss i förväg så ordnar vi det. Du hittar oss i kommunhuset på Storgatan. På kliniken arbetar fem tandläkare, fem tandhygienister och sex tandsköterskor.

Klinikchef: Kerstin Gustafsson

Storgatan 43 - visa på karta
Pedodonti, Tandläkare

Folktandvården Kil

3,9

12:17 - 14 dec, 2018

14:58 - 05 maj, 2015 skrev:

Lååånga väntetider på telefon. Annars bra och trevlig personal.

3,0