Folktandvården Kil

Kil

På Folktandvården Kil tar vi emot både barn och vuxna och vi erbjuder både Frisktandvård, tandvård till fast pris, och tandvård som du betalar per besök. Om du behöver tolk - kontakta oss i förväg så ordnar vi det. Du hittar oss i kommunhuset på Storgatan. På kliniken arbetar fem tandläkare, fem tandhygienister och sex tandsköterskor.

Klinikchef: Kerstin Gustafsson

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0554 - 421 80
Storgatan 43 - visa på karta

Allmäntandvård, Barn och ungdom pedodonti, Pedodonti, Tandläkare

3,0

• 14:58 - 05 maj, 2015 skrev:

Lååånga väntetider på telefon. Annars bra och trevlig personal.

3,0